středa 18. března 2020

Přijímačky z M - cvičení zdarma

Dobrý večer, dnes nám byl nabídnut tento zdroj k procvičování, zkuste využít a v klidu si procvičujte 😊
Zkusila jsem se registrovat, opravdu je to za 0 Kč na 3 měsíce (musíte vložit kód Matika20) Kdyby někomu něco nešlo, pište na můj email...

Nabídka:


Dobrý den,
vzhledem ke vzniklé situaci jsem se rozhodl, že nabídnu můj matematický portál Vašim žákům do konce školního roku zcela zdarma.

Tento portál je především určen středoškolákům ale i žáci druhého stupně základních škol (8. - 9. třída) si tam najdou svoje témata, která jsou uspořádaná do různých videí.
Portál je sice obsáhlý, nezahrnuje však úplně všechna témata.

Žáci se můžou registrovat zde. Je nutné vložit kód Matika20:
Mělo by to být relativně jednoduché.

Kromě toho od čtvrtka, 19. 03. (v 18 hodin) dělám každodenní stream k přijímacím zkouškám na SŠ na mém YouTube:

Chtějí-li být žáci pravidelně informováni, mohou se zaregistrovat zde:

Součástí streamů budou i řešení testů nanečisto, které Vám mohu pravidelně zasílat.
Přejete-li si tyto testy zasílat, dejte mi prosím vědět.


S pozdravem a pevné zdraví
Dr. Michal Mašika

Žádné komentáře:

Okomentovat